მომხმარებლის მხარდამხარ მომსახურების სრულ ციკლში; მხარდაჭერის მენეჯერი - შესაბამისი პროფილის ექსპერტი

მხარდამჭერთა გუნდი  “ჯიპიაი ჰოლდინგის” განახლებული მომსახურების სისტემაა, რომელიც მომხმარებელს სრულიად განსხვავებული გამოცდილების მიღების შესაძლებლობას აძლევს დაზღვევით სარგებლობისას. მხარდაჭერის სისტემა ორიენტირებულია საკითხების მოგვარებაზე დაზღვეულის მხარდამხარ, მასთან შეთანხმებით და მისი საჭიროებებიდან გამომდინარე. მხარდაჭერის მენეჯერი შესაბამისი პროფილის ექსპერტია, რომელიც პასუხისმგებელია მომსახურების სრულ ციკლზე - მკურნალობის დაგეგმვიდან მონიტორინგამდე, ან შემთხვევიდან ანაზღაურების ჩარიცხვამდე და მუდმივად ხაზზეა დაზღვეულთან. მხარდაჭერის მიღება შესაძლებელია კვირაში 7 დღე, 24 საათის განმავლობაში ცხელ ხაზზე: სამედიცინო დაზღვევის საკითხებზე - 0322505111, ხოლო ყველა სხვა შემთხვევაში - 0322605111.

დიმიტრი ძირტკბილაშვილი, "ჯიპიაი ჰოლდინგისსაოპერაციო დირექტორი: ჩვენი მომსახურების ამოსავალი წერტილია თანადგომა. “ჯიპიაისდაზღვევის შეძენით, მომხმარებელი დარუნებული უნდა იყოს, რომ მნიშვნელოვან მომენტებში ყოველთვის  მისგვერდით ვიქნებით: ეს იქნება ჯანმრთელობასთან დაკავშირებული პრობლემების მოგვარება,  დაზიანებული ქონების აღდგენა თუ სხვა ნებისმიერი სიტუაცია, როცა დაზღვეულს გვერდში  დგომა ყველაზე მეტად სჭირდება. გვინდა, ამ პროცესში მომხმარებელმა იგრძნოს ჩვენი სრული მხარდაჭერა - ფინანსურთან ერთად ემოციური და გულისხმიერი. მხარდაჭერის სისტემა, რომელიც ახლახან დავნერგეთ სწორედ ამ პრინციპებს ეფუძნება მომსახურების ნებისმიერ ეტაპზე და ყველა რგოლში. ვფიქრობთ, ჩვენი მომხმარებელი უკვე გრძნობს თვისობრივ სხვაობას და ვმუშაობთ პროცესის კიდევ უფრო დახვეწაზე.”

ხარდაჭერის სისტემა  მაღალტექნოლოგიური, ადამინური და პროცესების მართვის განახლებული მიდგომით გამოირჩევა. სწორედ საფუძვლიანი ტრანსფორმაცია უზრუნველყოფს ოპერატიულ დაგამართულ მომსახურებას, რათა როგორც პირველი კომუნიკაციის, ისე  შემდგომი  პროცესი შეუფერხებლად წარიმართოს.

მხარდაჭერის მენეჯერები პირველივე ზარიდანარიან ჩართულები საკითხების მოგრებაში დასაჭიროების შემთხვევაში, ადგილზეც გადიან, რომდაეხმარონ დაზღვეულს. მაგალითად, თუ საქმე გადაუდებელ სამედიცინო სერვისს შეეხება, მხარდაჭრის მენეჯერი შესაძლოა კლინიკაშიპირადად მივიდეს და დაზღვევასთან დაკავშირებული ყველა საკითხი თავად მოაგვაროს კლინიკის ადმინისტრაციასთან. მსხვილი ავტოსაგზაო შემთხვევის დროს კი ადგილზე ავტოექსპერტი გადის. ამით მომსახურების პროცესი - სადაზღვევო კომპანიასთან პირველი კომუნიკაციიდან ანაზღაურების ეტაპამდე, სრულად ტრანსფორმირდა.

მაღალი ხარისხის მომსახურების გარანტს კი პროფესიონალებით დაკომპლექტებული გუნდიქმნის. მხარდაჭერის მენეჯერები ამავე დროს, შესაბამისი სფეროს ექსპერტებიც არიან, რაც ნიშნავს იმას, რომ  დაზღვეულს არამხოლოდ ინფორმაციას მიაწვდიან, არამედ დაზღვევის ნებისმიერი საკითხის მოგვარებაში პირადად დაეხმარებიან,  ექსპერტული ცოდნა კი მომსახურებას კიდევ უფრო ოპერატიულს გახდის.

ნინო ხაჭაპურიძე, ადამიანური რესურსების მართვისა და მხარდაჭერის განყოფილების უფროსი: მომსახურების ახალი სისტემა ყველა მიმართულებით განახლებას გულისხმობს. არ იქნება საკითხის მხოლო ტექნიკური გადაწყვეტა. დაზღვეულებს, რომლებსაც ჩვენი დახმარება დასჭირდებათ, მაღალიკომპეტენციის მხარდაჭერის მენეჯერები მოემსახურებიან. ათ შესაბამისი სფეროს ცოდნა უკვე აქვთ - მაგალითად, ჯანდაცვის მიმართულებით გუნდი სამედიცინოგანათლებისა და გამოცდილების მქონე პროფესიონალებით დავაკომპლექტეთ. ანალოგიური მიდგომა  გვაქვს არასიცოცხლის დაზღვევის მიმართულებითაც. უმცა მხარდაჭერის სისტემას გამოარჩევს ის, რომ ჩვენი აქტივი მხოლოდ ექსპერტიზა არ არის, მხარდაჭერის მენეჯერებმა უკვე გაიარეს გადამზადება, თუ როგორ აღმოუჩინონ დაზღვეულს გულისხმიერი დახმარება. ფუნდამენტური ცვლილება გვაძლევს გარანტს, რომ ჩვენი მხარდაჭერის მენეჯერები აუცილებლად იქნებიან მომხმარებელთა მხარდამხარ, სრული პროცესის განმავლობაში.”

ჯიპიაი ჰოლდინგი“ 200 000 -ზე მეტ დაზღვეულს ემსახურება. მათ ახლა უკვე ორი გუნდიბმოემსახურებათ - სამედიცინო და არასამედიცინო მიმართულებით.  მომხმარებელს  მრავალფეროვანი არხებით სარგებლობის შესაძლებლობა აქვს. სურვილის შემთხვში, დისტანციურად  შეუძლია შეიძინოს პოლისი და მიიღოს ანაზღაურება აპლიკაციის (MyGPI) ან ვებგვერდის საშუალებით თუმცა დაზღვევის გააქტიურებისას ან ნებისმიერი სხვა საჭიროების შემთხვევაში, მხარდამჭერები მომხმარებელის მხარდამხარ იქნებიან. მეტიც, მომსახურების გამარტივების მიზნით დაზღვეულთან კომუნიკაციის ორგანიზებასაც თავად ახდენენ.

-

ჯიპიაი ჰოლდინგიქართულ სადაზღვევო ბაზარზე 22 წელია ოპერირებს და სტაბილურად ინარჩუნებს მოწინავე პოზიციებს. 2022 წელს, „ჯიპიაი ჰოლდინგის მოზიდული პრემია 19 %-ითგაიზარდა. კომპანია ლიდერია როგორც კორპორატიული, ისე საცალო დაზღვევის მიმართულებით. “ჯიპიაიპირველი კომპანია ასაქართველოში, რომელმაც მომხმარებელს სრულად დისტანციური სადაზღვევო სერვისები შესთავაზა. ჯიპიაი ჰოლდინგი2006 წლიდან, ვენის სადაზღვევო ჯგუფის წევრია. ვენის სადაზღვევო ჯგუფიყველაზე მსხვილი საერთაშორისო ინვესტორია საქართველოს ბაზარზე. ის ლიდერია ცენტრალურ და აღმოსავლეთ ევროპაში და ევროპის 25 ქვეყნის 50 კომპანიას ფლობს და მართავს.