ბოლო 8 წლის განმავლობაში პირველად, Google ყველაზე ძვირადღირებული ბრენდების სამეულიდან ამოვარდა

2012 წლიდან მოყოლებული პირველად, Google ყველაზე ძვირადღირებული ბრენდების სამეულიდან გამოვარდა. ამაზე მოწმობს Interbrand Corp-ის ყოველწლიური გამოკითხვის მონაცემები 2020 წლისთვის.

Google, რომელიც გასულ წელს მეორე ადგილზე იყო, მეოთხე ადგილზე გადავიდა, რადგან მისი ღირებულება 1%-ით დაეცა და 165,4 მილიარდი დოლარი შეადგინა.

Apple ბრენდი ზედიზედ რვა წელია რჩება ყველაზე ძვირადღირებულ ბრენდად მსოფლიოში: ბოლო ერთი წლის განმავლობაში მისი ღირებულება 38%-ით გაიზარდა და თითქმის 323 მილიარდ დოლარს მიაღწია.

ამაზონის ბრენდი მესამედან მეორე ადგილზე გადავიდა. მისი ღირებულების ნახტომმა შეადგინა 60% (200,7 მილიარდ დოლარამდე) და გახდა მაქსიმალური ამ წლის რეიტინგში.

Microsoft გადავიდა მესამე ადგილზე მეოთხედან (ზრდა 53%, 166 მილიარდ დოლარამდე).

დანარჩენი კომპანიების რეიტინგი ტოპ-10-ში არ შეცვლილა, მხოლოდ მეხუთე და მეექვსე პოზიციებზე მყოფმა კომპანიებმა გაცვალეს ადგილები: Samsung (ზრდა 2%, 62,3 მილიარდი დოლარი), Coca-Cola (10%-იანი ვარდნა, 56,9 მილიარდი დოლარი), Toyota (8%-ით შემცირდა, 51,6 მილიარდი დოლარი), Mercedes-Benz (3%-ით შემცირდა, 49,3 მილიარდი დოლარი), McDonald’s (6%-ით შემცირდა, 42,8 მილიარდი დოლარი), დისნეი (8%-ით შემცირდა, 40,8 მილიარდი დოლარი).

ინსტაგრამი (მე-19 ადგილი, 26,1 მილიარდი დოლარი), იუთუბი (30-ე ადგილი, 17,3 მილიარდი დოლარი) და ზუმი (მე-100 ადგილი, 4,48 მილიარდი დოლარი) ამ წლის რეიტინგში ახალბედაა.

რეიტინგის ყველაზე მნიშვნელოვანი ზრდა აჩვენეს Spotify-მა (92-დან 70-ე პოზიციაზე, ზრდა 52% – 8,4 მილიარდ დოლარამდე) და Netflix (65-ედან 41-ე პოზიციაზე, 41%-იანი ზრდა, 12,67 მილიარდ დოლარამდე).

Tesla დაუბრუნდა სიას (მე-40 ადგილი, 12,8 მილიარდი დოლარი).

J.P-ს აქვს უმაღლესი ბრენდის ღირებულება ფინანსურ ინდუსტრიაში. მორგანი (22-ე ადგილი, 6%-იანი ზრდა – 20,22 მილიარდი დოლარი) და American Express (23-ე ადგილი, 10%-იანი კლება – 19,5 მილიარდი დოლარი).

ტოპ 100 ბრენდის მთლიანი ღირებულება ახლა 2 ტრილიონ 336,491 მილიარდ დოლარად არის შეფასებული, რაც 9%-ით მეტია, ვიდრე 2019 წელს. ინდივიდუალური ბრენდების საშუალო ზრდის ტემპი მთელ ჩამონათვალში 14% იყო, ტექნიკური კომპანიები და ობიექტები საშუალოდ 20%-ით იზრდება.

2001 წელს, როდესაც რეიტინგი პირველად გამოქვეყნდა, ბრენდების ჯამური ღირებულება 988 მილიარდ დოლარს შეადგენდა, ანუ ამ დროის განმავლობაში მაჩვენებელი 2.4-ჯერ გაიზარდა.

მსგავსი სიახლეები
კომენტარები
იტვირთება...

ეს ვებ – გვერდი იყენებს cookie– ს თქვენი გამოცდილების გასაუმჯობესებლად. ვეთანხმები დეტალურად